Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 30 maj 2011

IMF-chefen...

Ja, att han är skraj råder det inga tvivel om! I Expressen: http://www.expressen.se/nyheter/1.2453351/sa-ska-strauss-kahn-knacka-staderskan, kan man läsa om hela den STAB han anlitat för att försvara sig.

Är man verkligen fullkomligt oskyldig om man skaffar sig en hel STAB med människor att försvara sig? Bland annat kan man läsa: "Tillsammans med hustrun Anne Sinclair och sina advokater utarbetar ”DSK” nu en strategi för hur anklagelserna ska bemötas.
Bland annat är man, enligt Reuters, på väg att skriva kontrakt med TD International, ett företag som sysslar med vad man kallar ”strategiska råd” och som drivs av före detta CIA-chefer och amerikanska ex-diplomater."

Ordet "oskyldig" är inte riktigt vad som poppar upp i huvudet då. Och hur kan man som hustru stå honom bi?!?! Och till och med vara den som betalar alla dessa människor?

Det sista jag hörde nu var att en kvinna kanske tar över efter honom!!! *HOPPAS - HOPPAS!!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv