Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 16 maj 2011

Nästa helg går jorden under.

Alltså, den 22 maj - nu till helgen, så kommer jorden att gå under. Jodå, helt sant är det. Det har profeten Harold Camping sagt: http://www.expressen.se/nyheter/1.2438070/profeten-nasta-helg-gar-jorden-under.
Han trodde iofs det redan 1994 den 21 maj då - men han har tydligen fått ny information nu. Då får vi hoppas att Gud, eller vem han pratade med denna gången inte skojjar med honom igen.

Själv funderar jag på att ta ett lån á la gigantiska proportioner på banken imorgon och ta med familjen på nån flygresa till nåt varmt härligt land - Tahiti känns som ett alternativ. Är det inte bra, bokar vi om till något annat land - Maldiverna låter också som ett alternativ.
Vill du haka på så hör av dig bara - jag höjer lånet! Inte behöver jag bekymra mig om återbetalningen - jorden går ju under snart!

(SKULLE det nu mot förmodan vara så att vi ÖVERLEVER helgen och inget inträffar... Ja, då är ju den käre profeten från USA så vad gör vi då? JO! Vi STÄMMER honom på alla pengarna! Skulle inte förvåna mig ett ögonblick om det skulle gå igenom!)


F.ö så vill jag ha en iPod eller nåt sånt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv