Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 14 maj 2011

En sak till från resan...

Att åka buss med en unge som spytt ner sig själv och dig själv är inget kul... 

Minste killen fick feber på flygplanet ner och mådde inte alls bra. När vi väl kommer ut till bussen som ska ta oss till hotellet så kräks han - finns det kräkspåsar...? -Icke sa Nicke... Hade dock förberett med en Ica-kasse för jag var lite fundersam på honom, men innan den kom upp så hamnade allt på oss. Och när vi frågade efter en kräkspåse och servetter/papper så fanns inget. -DET var dåligt! 
Så färden till hotellet tog ungefär 40-50 minuter och där satt jag med en sovande pojke i knät och vi båda stank kräks - roligare kan man ha det!


(-Hur ska jag göra med jympan i eftermiddag... Jag är helt slut och knappt ätit men vill ju egentligen så gärna... *snyftar ynkligt*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv