Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 28 maj 2011

HALLÅ NIKE!!!

En sak jag reagerade på på "Uppdrag Granskning" var att många bloggare får sina behandlingar gjorda gratis - för att de gör reklam på sin blogg för den behandlaren (-eller vad man nu kallar det). Så om folk sen går dit och säger bloggarens namn så får dom exempelvis 10% rabatt. Så jag vill härmed påkalla Nike's uppmärksamhet! HALLÅ! -NIKE!!! *lägger in en logga för säkerhetsskull*


Jag älskar många av Nike's produkter nämligen. Jag har provat många olika skor.
Kanske ska berätta det att jag är ledare inom Friskis & Svettis och har intensiteterna Medel och Dans - just nu leder jag dock bara Medel. Så jag tränar 3-4 ggr/ vecka, inklusive mitt eget pass. Det blir en hel del skor som går åt - plus kläder.
Jo, jag har provat många olika par skor genom åren. Reebok är för vida för min fot och blir därmed instabila, ett par köpte jag som inte hade några sydda sömmar - hur sköna som helst. MEN - dom töjde sig och blev också för breda = instabila. Rykä har jag köpt två olika par som båda gått sönder väldigt fort. Nike däremot!!! UNDERBARA SKOR!!! De senaste jag har är helt otroliga! Sulan är uppdelad och gör att den följer med foten på ett jättebra sätt och alla vändningar, vridningar går utan problem! Inte så mycket dämpning vilket faktiskt funkar helt ok! (Är du kraftigt överviktig bör du dock ha skor med rejäl dämpning!) Väger i princip ingenting! -Så om ni skickar mig skor - jag har stl 37.5 har jag för mig på dom senaste så kan jag referera om dom här! Och eftersom jag älskar era skor så är jag ju partisk från början = perfekt kandidat!
Kläderna är jag också förälskad i. (Nu kan min älskade make läsa nåt annat istället tycker jag om man läser detta...) Igår köpte jag ett par tights som satt som gjutna! Sååå underbart sköna! Nästan så jag vill ha dom istället för mina vanliga ledartights imorgon när jag ska leda. Men det får man ju inte!!! *gråter* Fast.. Det är en liten rosa rand på dom - så nästan bara tack vare det så skulle det vara godkänt? Eller hur?!

Sport-bh - ja DÄR är ett kapitel för sig. Stay-in-place är rena skämtet! Stay-in-every-place är väl ett bättre namn?! Nej, Champion ska det vara!


Det blir inte bättre än så! Brösten hålls på plats och du har dessutom frihet att röra dig i ALLA riktningar! Det blir inte den där hopknöcklingen (eller hur man nu ska uttrycka det) som blir med top:ar utan du har fortfarande TVÅ bröst som hålls på plats! Dessutom - OM nu din top åker upp eller ner eller på något vis visar lite för mycket av dina behag så täcker denna bh brösten jättebra! Den gör sitt jobb - varken mer eller mindre, men gör det på ett PERFEKT sätt! 399:- går den på men är värd sin vikt i guld! Den köper du i bh-storlekar, dvs 70, 75, 80, 85.... Dock tror jag den startar på C i kupstorlek men går upp till minst E eller kanske to.m. F... KÖP DEN!!! (Såvida du inte har mindre bröst  - vilket är väldigt eftersträvansvärt när du tränar!!! Det är ibland ett h-e att ha något större byst när man tränar....)

Så jag kanske ska hojta på Champion också! CHAMPION!!! HALLÅ!!! Jag kan prova era sport-bh också!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv