Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 14 maj 2011

Det BLEV schlagerjympa!!!

Och shit va härligt det var!!! Jag känner mig typ i sjunde himlen nu! Tre jätteduktiga tjejer som hade passet. Allt var suveränt! EN sak kanske som inte var så kul.... -Dom hade utlottning efter passet där man kunde vinna saker - jag vann INTE!!! *surar*

(Neeeej, jag surar inte och är inte alls putt på något vis jag visar bara att jag tillhör den ironiska generationen. *s*)

Låtar jag minns som var med (med visst förbehåll för felstavningar osv...):
Ruslana - Wild dancers
Making your mind up
Kicki - Bra vibrationer
Eric Saade - Popular
Dum tek tek
....öh...? Det var visst svårt att komma ihåg dom... *s*

Jaja, skit samma - HUR KUL SOM HELST var det iaf! Och sedan orkade jag ju också! Men nu är jag, efter att ha varit och handlat också, rätt så slut. Sova känns som en bra idé. Men ikväll är det ju finalen! Den får man ju bara inte missa. Skulle vilja göra ett jättestort plakat och skriva låtar och rutor för poäng osv - men detta året får jag skippa det. Kanske se imorgon vem som vann dessutom... *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv