Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

torsdag 26 maj 2011

Mindre bra ställe att ha lågt blodsocker på...

Ja... När man har lågt blodsocker blir det gärna så att man blir darrig och vill det sig riktigt illa så SYNS det att man darrar... Ett ställe jag upptäckte man INTE vill vara på då är Systembolaget... Känns inte helt rätt att gå omkring bland flaskorna där och handen darrar när man sträcker sig efter en flaska... *s*


Jag kanske ska vara glad att barnen inte var med...?

F.ö ska jag nog strax återhämta mig efter ännu ett jympapass - ett roligt Medel/puls-pass med en sån här!


-Visst ser den GOD UT?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv