Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

tisdag 3 maj 2011

Justin Bieber i bråk - med flygvärdinna...

Tydligen har en konsert med Justin Bieber inte gått så bra - bland annat kastade publiken ägg på honom (varför gick man dit då kan man undra...?)
Jo, iaf, han bråkade tydligen på en flyplats med en flygvärdinna och det står:


"-En av flygvärdinnorna sa åt honom att eftersom han betedde sig som ett barn skulle han behandlas som ett också, skriver The Sun."


Hm...? -Justin Bieber ÄR ett barn... 



Nog gillar jag pop - men Justins musik har jag aldrig fallit för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv