Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 28 maj 2011

Nu är det helg... -Skvaller!

Ja, nu är det helg märks det i kvällsblaskorna. Fadde har gått tillbaka till sin tidigare kärlek. Åh, så glad jag blir! Kvinnan han hittade efter sin fängelsetid var ju inte rätt för honom! Det såg man ju så tydligt. Alla bröllopsidéer dom hade, dom var ju så fel. Och yada, yada, yada, yada.... Finns det någon mer ointressant man?! Fast, lite fascinerande är det ändå....? En man som inte gjort nåt - mer än varit dörrvakt på nån krog i Stockholm och råkade bli pojkvän till Linda Rosing (hon heter ju nåt annat numera men ni vet vem jag menar). För...? Inte har han gjort något mer? Jo, nu det sista gjorde han ju bort sig iom att han blev inlåst - varför minns jag dock inte... Rätt otroligt ändå att lyckas komma med i blaskorna! -Säljer han lösnummer med sina historier?

Å sen då - dagens STORA nyhet!!! Kissie (-vilket namn förresten?!) har fallit ihop i kramper i 10-15 minuter på Drottninggatan i Stockholm! Stressrelaterat enligt hennes medierådgivare! -Stresserelaterat...? Ett krampanfall som varar i 10-15 minuter är stressrelaterat...? Knappast! DÄREMOT undrar jag vad alla hennes operationer har med det hela att göra... Hon är i vilket fall som helt ett tragiskt exempel på det jag tidigare skrivit om när man separerar kroppen från själen. Hennes själ mår riktigt, riktigt dåligt... (Skulle hon läsa mig blogg nu skulle nog ordet "klimakteriekossa" fungera bra på mig, men eftersom jag ju nu nästan är dubbelt så gammal som henne så får hon väl tycka det då. Jag tycker människan är tragisk och behöver hjälp.)

Nä, nu är det lördag och jag ska nog gå och lördagsmysa med mina barn - och en öl kanske...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv