Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 1 juni 2011

Victoria Milan..

Ja, det är detta jag menar: http://www.victoriamilan.se/.... *suckar djuuuupt*

Som dom själva skriver:

"Längtar du efter passion och ömhet? Var det länge sedan du kände dig sedd, uppskattad och älskad i din relation? Vill du träffa någon som förstår dig? Eller söker du helt enkelt spänning i tillvaron? Då är Victoria Milan lösningen för dig - en trygg, anonym och spännande mötesplats som kan förändra ditt liv för alltid.

Victoria Milan är Sveriges första dejtingsajt för dig som är gift eller har ett fast förhållande. Här kan du flirta med och lära känna tusentals kvinnor och män som är i samma situation som dig.
"

Att anse sig sedd, uppskattad och älskad i den relation man har ska vara normalt. Saknar man allt detta så är det inte en "affär" man behöver utan ta ett ordentligt snack med den man lever med - eller så kanske man ska avsluta det hela? Söka spänning i tillvaron? Spänning...?! Sätt två fingrar i eluttaget istället så ska du få se på spänning!

Att medvetet - utan sin partners kännedom/godkännande - söka sig utanför förhållandet för att söka någon annan är inte någonting annat är förkastligt! De som har sajten säger att det sker under öppna former här - till skillnad från singelsajter där singlar söker seriösa förhållanden och råkar på människor som bara söker "spänning" i livet och redan lever i ett "seriöst" förhållande... Avföring är fortfarande bajs - men med finare ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv