Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 8 juni 2011

Ett annorlunda I-landsproblem?

I-landsproblem brukar vara problem som endast existerar i I-länder. Exempelvis att jag behöver skriva ut på vitt papper men har endast rosa hemma.

Idag har DN ett klockrent exempel på ett I-landsproblem - men inte för oss människor, utan för fåglarna!
http://www.dn.se/ekonomi/telestolpe-snart-borta-ur-landskapet


Nu när telestolparna allt mer tas bort - vart SKA de stackars fjäderfä'na sitta?!

Ett I-landsproblem om nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv