Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

fredag 10 juni 2011

Köpte skor idag...

Löpardojjor... -Helt ärligt så är jag faktiskt lite nervös... :) Jag har aldrig fått detta att jogga/löpa att fungera... Provar en gång - funkar inte - ger upp... Men nu ska det F*N bli ändring på torpet!!! Jag SKA få detta att fungera! 

Jag ska, jag ska, jag ska, JAG SKA!!! 

Frågan är om jag ska börja med Tjejmilen i september...? *funderar vidare*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv