Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

torsdag 9 juni 2011

Jag är sjuk... Allvarligt sjuk...

Jag har lagt in en intresseanmälan till:


Sånt gör man inte om man är frisk... Som bevis på att jag är riktigt, allvarligt, sjuk så tänker jag nog genomföra anmälan också. Det är ett år kvar, känns lagom lång tid att hinna träna inför loppet. Jag har ju en viss grundkondition från mitt jympande. MEN - jag har ett jätteproblem, som jag tror är grunden till att jag H-A-T-A-R att springa. Jag landar konstant. -Ja, men det gör man ju? -kanske du tänker? Jo, det gör man, men jag springer inte - mitt löpsteg är inte framåt, det är neråt, TUNGT neråt, och då försvinner energin snabbt. Jag skulle behöva träna på mitt löpsteg så att det istället blir att jag skjuter ifrån med foten istället för att jag hela tiden LANDAR på foten...

Nånstans finns det en envis jävel i mig... Kanske dags att plocka fram den...? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv