Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

fredag 17 juni 2011

*suckar...*

Okej, Expressen och Aftonbladet vill sälja lösnummer, men följande tillhör ändå top tio i dummaste artiklarna:
 
Frank Andersson


Var tydligen på någon restaurang när han fick en allvarlig allergisk reaktion. Den bestod i att halsen började klia, svullnade upp och han fick svårigheter att andas. Då är nyheten:

"Frank Andersson, 55, berättar nu att han kände panikångest under allergiattacken som tvingade honom att snabbt uppsöka sjukhus."


Åh, fan, tänker man ju då. Det är ju ändå rätt ovanligt att man får panikångest när man ingen luft får... Så det var ju en bra nyhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv