Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

torsdag 9 juni 2011

Inte okej...

Idag såg jag en pappa som cyklade med sin lilla telning på 3-4 år i barnsits bakom honom. Pappan hade ingen hjälm - men det bryr jag mig inte om. Har man inte vett nog att skydda huvudet så har man inget vett att skydda! MEN!!! Det som gjorde mig riktigt URFÖRBANNAD var att SONEN ingen hjälm hade! Barnmisshandel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv