Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 12 juni 2011

Hm...?

Om jag vore mamma till en dotter som såg ut såhär:


Skulle jag ta en ORDENTLIG funderare på vad fa-an jag gjorde för fel samtidigt som jag skulle lägga mig ner på golvet och gråta... Hur blir en människa sån? Tragiskt liv med usel självbild och självförtroende noll är svaret. 
Söker man vänner som ser ut så kan man väl lika gärna ta och plantera en ek och efter ett/två år kan man börja krama den. Sätt dit två apelsiner i fram så är det klappat och klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv