Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 5 juni 2011

Ricky Bruch...

Hade tydligen sex 16 gånger i rad. Det jag funderar på är - hur räknar man då? Ffa så dopade han sig tydligen och hade detta. (Nu har jag inte tillgång till Plus-tjänsterna på AB eftersom jag VÄGRAR betala för nån tidning på nätet - dom ska vara gratis - så jag har inte läst artikeln). Men av anabola blir man steril sist jag kollade, eller har noll lust. Men visst - det kan ju varit kokain eller nåt.

Back on track.... Sex 16 gånger i rad? Som sagt - hur räknar man då? Han har sex, sover lite, har sex igen (2), sover lite, har sex igen (3), sover lite.... osv, osv.... 16 gånger?
ELLER...? Han har sex, sover lite - tränar - äter - har sex (2), sover lite till - äter frulle - tränar lite igen - äter lunch - har sex (3) - osv...?
Alltså jag fattar inte...? Det är ju inte så att det finns sex och sedan finns det sju och åtta...? Inte när man snackar denna typen av sex...

-Jo, förstår du - först hade han sex, sen hade han SJU?! och sen åtta och ovanpå det! -Vet du vad han hade?! Jo, han hade NIO!!!! Men vet du vad?! En gång så hade han SEX 16 gånger!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv