Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

tisdag 21 juni 2011

Så fel... Så fel...

Ja, jag läser på AB igen... Sexlingar har fötts i USA på ett sjukhus, http://www.aftonbladet.se/wendela/article13209008.ab.


Barnen föddes med kejsarsnitt i v.28.

Sexlingar är inget som händer av naturen - detta är ett verk av en galen läkare. I Sverige sätter man vid provrörsbefruktning inte in så många ägg, av risken för att alla ska gå vidare och bli en graviditet. Den läkare som sätter in så många ägg att risken finns att det blir så många barn som sex barn har tappat allt vad etik och läkared heter. Läkare ska bevara liv. Att skapa liv var läkarna aldrig tänkta att göra. I detta fallet ovan finns det uppenbarligen läkare som inte förstår konsekvensen av sitt handlande.
Det räcker att titta på barnet i läkarens händer - detta är ett mycket för tidigt fött barn. Mycket för tidigt födda barn får problem - och då inte så lätt att man ser det på barnet utan det sitter i hjärnan. Kvinnokroppen är dessutom inte skapad för att försörja SEX FOSTER i magen, hon är skapad för ETT foster. Jag tror inte (har inget vetenskapligt belägg för detta så jag säger att jag TROR inte) att barnen har fått fullgod försörjning i magen från moderkakan. Vilken kropp orkar 24h/dygn försörja inte bara sig själv utan också sex växande foster? 

Detta borde inte få förekomma alls och jag förstår inte läkarna som utför dessa övergrepp på barnen. 

Troligen så tackar föräldrarna sin läkare och Gud för detta mirakel - men det är inget mirakel, det är endast läkaren som själv leker Gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv