Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 30 april 2011

Lite ditt och datt...

Temajympa!

Vi hade lite vårterminsavslutning igår på Friskis & Svettis och vi kör då alltid tema. I år var temat 80-tal! Herregud så mycket bra musik som gjordes under de åren!! Jättekul hade vi dessutom! Å vi var så SNYGGA!! Själv hade jag en ljusblå peruk i lite punkstil, gult linne, vit kortärmad urringad top, rosa wet-look-tights (som jag upptäckte var så låga i rumpan att man knappt behövde dra ner brallorna för o gå på toa, men linnet var långt som tur var, men ja... Lite för mycket visade jag nog - skit samma!) och självklart benvärmare!!! Alla hade vi pastellfärger och var bara SÅÅÅ snygga! Tidningen var där också, så jag hoppas vi hamnar längst bak, längst ner i svart/vitt.... *s*


Inflyttningsfest efter jympan...

Det får jag betala för idag... *fnissar lite* Jag tillhör dom människor som inte kan dricka ens 2-3 öl på en fest utan att bli bakis dagen efter... Hemma fixar jag det, men av någon anledning - när jag går ut fixar jag inte det. Nåja - nu blev det väl mer än 2-3 öl igår så jag kan inte riktigt skylla på att det var just en fest denna gången... Men vi hade riktigt roligt så jag tar bakfyllan idag - blir skönt att vakna imorgon och må bra igen.
Ett problem uppstod på vägen hem dock- INTE kom jag ihåg att vägen var så jekla KROKIG?!?! Har gått, cyklar där flera gånger, men nä - då har det alltid gått rakt.


Prinsbröllopet igår
Om man jämför de olika klänningarna Viktoria och Kate bar så tycker jag Vickan vinner med hästlängder!!!
Kolla själv:


Jag är inte royalist för fem öre - tycker inte ens att vi ska ha ett kungahus, idén att födas till en titel är förlegad och hör inte inte ens 1900-talet till, nu är vi på 2000-talet!!! MEN - jag har tyckt det varit jättekul att titta på båda bröllopet. Vickans klänning vinner som sagt med hästlängder! Stilren! Sånt gillar jag! 
Själv var jag i sjunde månaden när jag gifte mig så det var en mammaklänning jag gifte mig i. En ROSA klänning! -Blir inte mycket snyggare liksom!


Bakis som sagt... Så nu ska jag vila igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar