Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 16 april 2011

Aftonbladet idag....

Man blir lite less...

Zlatans agent, Mino Raiola, uttalar sig om Zlatans senaste utvisning:

"– Domarna här har något emot Zlatan, det märks. Mot Fiorentina i söndags hade linjedomaren säkert grälat med sin fru."


Ja, precis! Det är ju ett VÄLKÄNT faktum att det är alltid, alltid, alltid är pga någon frugan har gjort! Troligen fick han inte "doppa"... Denna kvinnosyn gör mig mörkrädd. Dessutom - hur svaga är män på en skala? Om dom inte kan kontrollera sig alls för att de inte får "doppa"...? Allvarligt? -Ta ett snack med din lokala psykolog...


...................................................


"Efter ett helt liv av motvind på tjejfronten trodde ”Biggest loser”-deltagaren Mattias ”Spogge” Spogardh, 25, att han äntligen hittat rätt.
Men nu har tittarfavoriten blivit dumpad av sin nya kärlek – via Facebook."

Ingen fara "Spogge"! Nu kan du göra som Agneta Sjödin och skriva din egna bok! Eller så startar du ett program i TV4 - kanske tillsammans med Agneta "Jakten på lyckan!" eller nåt sånt?

...................................................

Tilde de Paula väntar barn igen... Det fjärde barnet med - fjärde pappan? Moralisterna får PANIK!!! -SÅHÄR FÅR DET INTE GÅ TILL!!! -Nähä, men kom själv du då och visa hur duktig du är...? Fyra barn med fyra olika fäder (eller om det är 2-3 olika, jag vet inte och gör det nån skillnad?) betyder inte att man hoppar från säng till säng. -Sägs samma sak om män som har barn med fyra olika mammor...? Nej, dom är ju riktiga karlar som visar sin manlighet genom att skapa flera barn! Dessutom fixar dom att göra det med flera olika kvinnor! -Man imponeras!

...................................................

Nu får vi besök - nu måste jag gå - Ciao!

1 kommentar:

  1. åh, jag tycker Tilde är så snygg...
    3 pappan, två första pojkarna har samma....
    Och ligga runt, om det betyder tres tycken på typ 12 år så ska vi nog inte fundera mer över andras siffror ;)

    SvaraRadera