Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

tisdag 26 april 2011

Läser om den danska familjen....

-som utnyttjat, misshandlat, torterat - ja, på alla upptänkliga vis förnedrat sina barn på DN... Enligt experter lär de barnen aldrig få normala liv.

Om ni mår lika dåligt över det som jag så är mitt tips, om ni har barn, -gå och ge era egna barn en kram, säg till dom hur mycket du älskar dom, då har du gjort ditt barns dag bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar