Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 24 april 2011

Åh, jag blev så glad!

Prins Carl Philip (nåt fel på Karl Filip..?) visar sin kärlek till Sofia helt öppet!!! (Sofia förresten...? Hon borde byta till Sophia... Sådär medelklassigt kan man väl inte hålla på?)


Åh, jag blir så glad så glad! Vad jag verkligen BRYR mig! Har legat här sömnlös och tänkt på deras förbjudna kärlek. En man av börd och en flicka av folket? Kan det bli bättre...? Ja, det kan det iofs, en flicka av börd och en man av folket gifter sig!

Allvarligt...? Ska man vara kungligt får man så gott hålla sig till de regler som finns - avsäg dig din titel och alla pengarna så får du gärna gifta dig med vem som du vill! Men så länge du får alla pengarna (för ingenting.... -i princip) så får du banne mig följa de regler som finns! *morrar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar