Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 16 april 2011

Blogga kanske...?

Funderade på om man skulle börja skriva ner sina tankar i en blogg kanske? Mina stackars vänner på Facebook får stå ut med så mycket kommenterande så jag tänkte att jag kanske samlar dom här istället. Så det tänkte jag börja med nu.

Förresten - "vänner på Facebook".... Ni VET väl att Facebook är roten till allt ont här i världen? Och att det inte är RIKTIGA vänner du har på Facebook - detta oavsett om du pratar med dom IRL. (Ja, jag tänker slänga mig med lite internetförkortningar här - don't you worry - internet är en dagsslända! Ja, engelska uttryck också. En blogg som kommer att få min gamla svensklärare att skaka i sin grav - nej, jag vet inte om hon ligger där än iofs - men iaf som kommer att få henne bli nöjd över 2:an hon gav mig i svenska.)

Nu ska jag läsa Aftonbladet och Expressen och lämna mina kommentarer snart... Dom brukar bli många... *hehehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar