Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 17 april 2011

"Isabel Adrian: "Jag har aldrig varit riktigt nöjd""

-Kan man läsa i Expressen idag. Isabel är följande person:

Nej, det är konstigt... Plastikkirurgi ÄR tydligen inte genväg till lycka? Det trodde man ju nästan efter alla lyckade historier man hört! En sak jag är riktigt fundersam på vad det gäller Isabel... Hur äter hon soppa? KAN hon äta soppa? För er som inte sett henne prata så kan jag berätta att hennes läppar är så opererade att dom inte rör sig alls - det ser helt utspejsat ut att se henne prata. Ord kommer ur hennes mun men man fattar inte hur hon kan forma dom. Tänk om hennes man bleve döv - försöka läsa på läpparna då?! -Glöm det grabben...

Men, det finns ju faktiskt många lyckade exempel på plastikkirugri. Det finns ju....? Ehrm...? Jo...? Jag har det på tungan... -Nä, där åkte det bak igen...  Nej, det finns nog inga lyckade exempel som man vet om. Men iofs - det ska erkännas, den bästa plastikkirugrin är den som INTE märks! Jag har två ställen jag skulle vilja operera (nej... det är inte brösten...) men eftersom jag inte tycker att man ska behöva ta till en kniv för att finna lyckan så tänker jag inte operera det. Och uppenbarligen lever jag ju iaf - TROTS mina skönhetsfläckar...

Sidospår: "Dinosaur King" på Disney XD suger fett!!! 

Sedan finns det ju dom som använder sig av plastikkirurgi efter att de råkat ut för olyckor - men att dra upp dom i samma inlägg vore att förnedra dom och förminska deras olycka. Så enough said där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar