Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 25 april 2011

Aftonbladet idag....

Katie "Jordan" Price:


Har tydligen varit med om en bilolycka där två hästar förolyckades. -Vad skönt ändå det måste vara att alltid ha med sig två airbags...

......................................
Alla dessa listor på "Sveriges mest jagade män"..... -Vem bryr sig? Ska jag ringa polisen då om jag ser en framför mig i Ica-kön...? Och säga vaddå?

-Hej, jag heter si och så... Du...? Den där Sven Svensson ni letar efter - han står framför mig i kön på Ica nu. -Oj? Nu tog han visst fram en kniv och satte mot min strupe, han gillade nog inte att jag ringde er...

Och för en del brottslingar blir det ju typ en grej att vara med på listan... -Har man ingen intelligens kan man ju iaf försöka komma in på listan?

......................................
Anders Limpar tycker tydligen att SVT "klipper till det hur fan de vill"... Han är med i "Mästarnas mästare". -DET var ju verkligen första gången en tv-kanal klipper det för att få det på ett visst sätt? Gärna så det blir "bra tv".... Naiva människor...

......................................
Det ska bli bra väder till Valborg skriver dom! HOPPAS!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar