Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 25 april 2011

Expressen idag...

Börjar med ett asgarv:
Peter Wahlbeck syns på samma bild som texten: "Jag är Sveriges bästa komiker".

Självinsikt....? -Näe...? Inte det nej...

......................................
Tydligen var det längesedan Gry Forsell var med i tidningarna också för hon visar tydligen vårmodet... Mediakåta människa...

......................................
(Varför vill man som förälder till ett barn som råkat ut för en traumatisk upplevelse vara med på BILD och berätta högt och ljudligt om vad som hänt i tidningen....?! Borde man inte istället lägga locket på och ägna sig åt sin situation och ffa lägga ALL tid på barnet! Den där elaka jäveln som sitter på min ena axel säger att föräldrarna inte är Guds bästa barn - ber om att jag har fel för barn ska ALDRIG behöva betala för föräldrars idioti! -Hela händelsen är så ofattbar så jag saknar ord.)

......................................
Men sen gråter jag faktiskt... Allting bleknar inför Nancy Dell'Olio kämpar för att behålla sin tidigare glamourösa liv - hon har inga pengar... *börjar få tankar på att starta en insamlingsgala till förmån för Nancy...*

......................................
Socialdemokraterna verkar ha dragit en vinstlott iaf vad gäller ny partiledare! Sicken klippa! Sitter på semestern och är bara så där allmänt gó som bara egoister kan vara! Härligt! Nu går vi framåt! (Ett steg fram - tre bak menar jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar