Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 20 augusti 2011

Saker som är gratis och njutbara...

Är te.x. det jag upplever just nu...

Det är kväll, mörkret sänker sig tidigare nu. Jag ligger på sängen med fönstret öppet. Ute är det omkring 11-12 grader och jag känner kylan svepa omkring i rummet och omsluta mig. Luften jag andas in är frisk och fyller mina lungor med syre. Det enda jag hör är datorns låga surrande och de enstaka bilarna på E20 som far förbi. I övrigt är det tyst.



Detta är en av de där stunderna i livet jag sparar undan i hjärtat och tar fram en dag då det regnar inombords.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar