Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

torsdag 18 augusti 2011

I hörnan "Dummast idag"

hittar vi "Autosafe". http://www.autosafe.se/



Ett företag där du kan försäkra dig mot fortkörning! Endast 595kr per år!

Kostnaden endast säger ju hur stor risken är att åka fast för fortkörning om du kör för fort är... (Typ noll....)

Sedan är det ju inga större svårigheter att hålla hastigheten... (Såvida inte ens son har fått en anafylaktik chock och du måste köra flera mil för att komma till honom - men då tycker jag man FÅR köra för fort!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar