Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 13 augusti 2011

Pajkastning mellan Kelly Osbourne och Christina Aguilera

enligt AB iaf och vi vet ju alla hur trovärdiga dom är...

(Hur mycket det än går emot hela min "älskar-rosa-period" så tycker jag Aguilera har snyggast läppstift!)

Varför håller kvinnor alltid på att bråka med varandra med hänvisning till deras utseende eller storlek? Hur ofta hör man MÄN bråka/gräla och säga: "Gud, vad du är fet, ful, har stor näsa..."

Det dåliga självförtroendet som kvinnor ofta har - kommer inte från män som kräver ditt och datt av kvinnors utseende - utan det är andra kvinnor!

Samma sak med att ha hemmet i tip-top - andra kvinnor som kommenterar! Hur ofta har vi hört en man säga: -Oj, här var det längesen en dammsugare for fram!
Jag har nog AAAALDRIG hört en karl säga nåt sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar