Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 13 augusti 2011

Parfym för bebisar

En butik som heter "Zara" säljer en parfym för bebisar, http://www.expressen.se/nyheter/1.2526068/kladkedja-saljer-parfym-for-bebisar.



Det ÄR ju iofs välkänt att bebisar luktar illa - men det är ju mest nr.2 som luktar illa. Så kanske att man kan få mata bebisen med parfymen istället...?

Farliga ämnen innehåller det ju, men å andra sidan - då kanske ungen inte bli så rynkig så snabbt? Ungen konserveras liksom? Detta är speciellt viktigt då om man får döttrar - rynkor är ju inte okej liksom. Tänk den unge som kommer 7 år gammal - speciellt flickor, första dagen till skolan och pojkarna ser en RYNKA?! Jag menar...? VEM vill gifta sig med henne? För det är ju allt vad livet handlar om för flickor/kvinnor - att få bli gifta. Resten är ju liksom egalt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar