Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 14 augusti 2011

Han Breivik...

Massmördaren/terroristen från Utöya... Han hade någonstans sagt att han ringt till polisen flera gånger för att ge upp, men ingen hade ringt tillbaka.

Såvitt jag förstod så var det Breivik som HÖLL i vapnet och SKÖT människorna - så ansvaret ligger helt och fullt på honom - INTE polisen. Men det är ett förbannat lätt sätt att försöka skjuta över ansvaret på polisen...

Undrar vad han gick på när han sköt, eller är han så sjuk...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar