Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 15 augusti 2011

Plastikkirurgiska institutet

En reklam på Facebook gör reklam för just detta:
http://www.plastikinstitutet.se/



Någon läkare där antar jag...? Varför ska dom alltid se så sliskiga ut...?

Och jag blir så full i skratt när jag läser om dom...



Många av våra operationer sker under medverkan av narkosläkare.

-Åh, fan? Så inte veterinärer då...?
......................................................................................................................

Vi var mycket tidiga att använda eget kroppsmaterial vid förstoring av okbenen och läpparna. Detta har blivit mycket viktiga tekniker vid verklig föryngring av ansiktet.

-Till skillnad från fejkad föryngring av ansiktet då...?
......................................................................................................................


(Sidospår: -Melissa Horn gör mycket mysig musik. Perfekt till murriga höstkvällar, eller bara som ikväll.)



Vid laserbehandling har vi själva utvecklat en säkrare och samtidigt överlägsen teknik där vi kombinerar laser och mekanisk slipningsteknik.


-Låter ju jättebra, fram till "mekanisk slipningsteknik" - där blir iaf jag rädd....
......................................................................................................................


Här har vi troligen en annan förtroendeingivande person. Hon har nog rabatt ser det ut som...


Våra lokaler fyller de senaste kraven på en operationsavdelning och har en modern eftervårdsavdelning. Detta innebär att våra patienter ofta övernattar och får adekvat eftervård under en specialutbildad narkossköterskas ledning.


-Detta innebär att våra patienter ofta övernattar...? Så inga polikliniska operationer är möjliga då, för dom tabbar sig så ofta att patienterna ofta övernattar...?
......................................................................................................................


Vi har en bevisad säkerhet både vid operation och den postoperativa vården. Några allvarliga tillbud har alödrig inträffast hos oss. (Rakt kopierat från deras sida.)

-Aj fan... Blev dom nervösa där det sista...?
......................................................................................................................


Titta vad lugn och lycklig man ser ut att bli efter en operation. -Fast... Hennes färgade slingor får iaf mig att tänka på X-men och Rogue...:

Rogue i X-men


Ï priskatalogen kan man hitta: Bröstförminskning (stora bröst)

-Åh? Jag trodde annars det vanliga var att man förminskade SMÅ bröst... Tänk vad jag lär mig!

Man hittar även i priskatalogen:

Blygdläppsplastik
och
Försnävningsplastik

-Dom glömde tyvärr "känselbortfall inkluderas = försämrat sexliv för DIG". Men det kanske spelar mindre roll?


Skallighet (expansionsteknik)


-Expansion...? Ska man expandera det skalliga området då...?


Nåja, ibland är det en väldig tur att det finns plastikkirurger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar