Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 27 juli 2011

Vet ni hur GOTT godis är...?!

Det är sådär jättegott som man bara blir alldeles pirrig av det! Det vätskar sig i munnen osv...

En av mina favoriter är:


Alltså - allvarligt... Titta bara...? (Nej, nu tänker vi INTE på tandläkarräkningen som blir när de här små godi - ja små, o små förresten.... - godingarna fastnar i tänderna och rycker loss den ena lagningen efter den andra. Femtusen spänn i kassan, varsegod och betala!) Dom är ju bara HUR GODA SOM HELST!!!

Vad har vi mer för gott godis...? (-Nä, jag är inte alls godissugen, inte på något vis!)

Mörk choklad! Och till detta SKALL det avnjutas:


Det blir så gott ihop så man storknar! (HÄR behöver man heller inte tänka på tandis! -Bra på många sätt!)

Mera... Jo, såklart!


OSTBÅGAR!!! Japp, exakt - ostBÅGAR - står t.o.m. på förpackningen! Nu är jag dock laktosintolerant så det ställer till det för mig. Plus att jag blir tjock som en säl av dom... El nej, valross! Men *gråter* dom är ju så gooooda!!! Och en öl till - som också gör mig tjock som en.... val... -typ...

Jag tror jag ska köpa mig en riktigt god öl (hm, skulle beställt den idag egentligen, nu hinner den inte komma till helgen f*n också...) jaja, jag får ta nån annan och en JÄTTEPÅSE ostbågar!!!

Nu går jag och tar mig en macka och tycker synd om mig själv som inte kan äta godis jämt utan att bli tjock... ;-)
Eller så tar jag lite gravad lax jag såg i kylen - om inte den gått ut...
Eller...
Eller...

[Edit: Det blev lax! Den går ut om ungefär en vecka så det var perfekt nu! Det var jättegott!]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar