Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 23 juli 2011

Gårdagens händelser i Norge...

Får mig att fundera, precis som många andra gör antar jag, på det viktiga i livet. På det som spelar roll...

För mig är det ffa fyra personer som spelar roll. Utan dem ser jag ingen framtid, eller nej, jag ser en tom framtid. De fyra personerna är min make och våra tre pojkar. Det är de fyra - som spelar roll.

 -Min älskade make, snart 13(!) år tillsammans!
Du står ut med mig - trots allt! Du vet saker om mig ingen annan vet!
Du tar upp en stor j*kla del av mitt hjärta! (-Ändå fungerar det rätt bra...)

Store killen... Så mycket starka känslor, så mycket skiftningar, sån omtanke...

Mellis... Så sprallig, så ombytlig, så enkel, så känslig...


Mini-me... Så envis, så mycket integritet, så stor - trots så liten...


Att då tänka sig bli berövad någon av dem på ett så fasanfullt sätt dom de föräldrarna i Norge har tvingats göra - det ska ingen människa behöva gå igenom. Livet är nog orättvist utan att någon ska ta andras liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar