Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 11 juli 2011

"Världens bästa kille..."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13305421.ab

I AB idag kan man (självklart) läsa om det tragiska mordet på en 7-åring i helgen där pappan är misstänkt. Vad jag anser om det behöver jag inte skriva för det är givet. Men, en tidigare kollega har uttalat sig i tidningen om pappan:

"– Han är världens bästa kille. Jag blir väldigt förvånad, [...]."

Alltså, jag är gift med världens bästa man - ska jag börja bli orolig...? För det är ju ALLTID världens bästa "någonting" som har gjort de mest hemska/bestialiska sakerna...

Kan ge mig den på att mannen som körde rattfull och mördade en liten 2-åring med sin bil också är världens bästa kille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar