Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 6 juli 2011

Babben som "sexturist" i Kenya...

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/tre-fragor-till-komikern-babben-larsson

Babben Larsson


ska tydligen ner till Kenya för att spela en europeisk sexturist. För några år sedan (allt går att läsa i DN-länken) så fick hon kontakt med några komiker i Kenya när hon var där och nu skriver dom in henne i deras komediserie. Dock reagerar jag när jag läser: "Det här är väldigt kontroversiellt där, framför allt att det är en kvinna."
Kvinnor anses ju inte ha något sexlust alls bland majoriteten av mänskligheten. Det är endast mannen "förunnat" att ha en sexlust. Och en sexlust så till den grad att på vissa ställen måste kvinnorna skyla sig i heltäckande dräkter för de är så läckra att mannen inte kan hejda sig...

Känner att jag liksom tappar vad jag ska skriva här för det är så urbota dumt och idiotiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar