Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 13 juli 2011

Assange andra dag i rätten...

(Är det massa stavfel nu så beror det på att jag inte har glasögonen på mig och ser således inte speciellt bra utan jag kör på min fingersättning....)

Ja, nu ska det då avgöras om Julia Assange,


ska utlämns till Sverige eller inte...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13317534.ab

Tänk om folk kunde skilja på person och sak...? Detta handlar om privatpersonen Julian Assange - INTE om Vikileaks - vilket Assange själv har lyckats vända det hela till att det gör. Man är väldigt dåligt insatt i svensk politik och rättssystem om man tror detta på något vis kommer från regeringen... De brev som bland annat Michael Moore har skrivit till Assanges försvar är rent av löjeväckande! Sverige fungerar inte som USA eller andra länder!

Om Assange har gjort det han sägs gjort eller ej kan jag inte svara på - jag är inte någon av kvinnorna. Men - detta handlar om privatpersonen Assange - INTE Wikileaks.


Och samtidigt så är fortfarande soldaten som gett Wikileaks deras uppgifter fångad och lever under tortyrliknande förhållande... -Men Assange är det ju synd om...
Fy FAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar