Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

lördag 2 juli 2011

Ja, det är ju också en "arbetslinje"...



Sven-Otto Littorin var ju arbetsmarknadsminister tills han förra sommaren avgick med buller och bång. Orsaken var från hans och regeringens håll att journalister hade börjat bli för närgångna mot hans barn. Har det inträffat som det talades om borde de journalisterna SKÄMMAS!

MEN!!! Och det är ett GIGANTISKT MEN!!! Om nu det som framkommer i AB idag är sant, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13262684.ab, att S-OL avgick pga sexuella kontakter...? Nej, då är det ta mig fan värre än vidrigt!

Jag gillar dock hans kommentar till en tjej (med tanke på arbetslinjen): ”Du kanske behöver ett sommarjobb? Extraknäck? Nyfiken? Hör av dig så berättar jag mer.
-Tja...? Why not liksom? Arbete som arbete...? Har han dock kontrollerat de lagar som gått igenom så hade han fått reda på att HAN om han köper sex gör något olagligt...

En annan fråga är hur HINNER karln?! (Eller ja... HANN?!) Det talas alltid om att folk i höga positioner alltid har så mycket att göra. Men tydligen hann S-OL både med att jaga kontakter och sedan finna tid att HA sex med dessa kontakter...?! Jag jobbar 75%, men jag skulle aldrig hinna med att jaga utomäktenskapliga kontakter plus sedan finna tiden att ha sex med dom?! Tala om att bli utbränd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar