Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 10 mars 2013

Kändishoppet på TV3...

Hur många fler krystade tv-program kan man egentligen skapa?! En tävling i att mer eller mindre kända personer ska tävla i simhopp?!?!

Vad kan vi härnäst förvänta oss?

-Största snorkråkan!
En tävling bland kändisar där de gräver runt i näsan på jakt efter den STÖRSTA snorkråkan tv någonsin skådat!

-Längsta grässtråt!
En tävling bland kändisar där de i början av programserien får ett gräsfrö. Detta ska de sedan sköta om på bästa sätt för att få det att växa. I slutet av varje vecka så sker en utslagstävling - den deltagare vars grässtrå vuxit minst får automatiskt lämna tävlingen. För att lägga lite extra spänning så måste deltagarna under tävlingsperioden bo i samma rum!


Och så vidare i oändlighetens trista tecken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar