Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

måndag 28 november 2011

Jag får nog lägga ihop alla artiklar...

För det blir många inlägg känner jag...

Enligt AB så köper Ingvar Kamprad i hemlighet *hysch - läs denna artikel i mörker, utan lampan tänd* http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13996666.ab upp hela Sverige... Den artikeln måste man ju egentligen ändra rubrik på så fort den är tryckt? För hemligt är det ju inte längre...?


Off Topic:
-Så vill jag härmed passa på att tipsa den Golfen jag hamnade bakom på väg till jobbet imorse att det finns BUSS!!! Funkar alldeles utmärkt om man är så rädd att köra bil så man kör 10-20km/h UNDER hastighetsbegränsningen, slickar mittlinjen samt saktar in 1-2 km innan hastighetssäkningen...

OnT:

Sedan har vi den fulla Tandläkaren... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14001928.ab -Hur tänkte han?
-Jo, jag är ju rätt så kanon, men detta ska vi nog kirra! Det är ju bara TÄNDER jag ska borra i... Jag drar av lite på fakturan så märker nog ingen. *hysch...*

Värt att notera: Beckhams dotter har svindyra strumpor på sig.

Å sen beklagar sin en Moderat att Fredrik är elak... *snyftar* http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14000866.ab
Jag kan tycka att - va bra att han behandlar sina partikamrater som han behandlar resten av Sveriges befolkning? Oss spottar och stampar han på - utan att skämmas - så varför ska partikamraterna behandlas sämre?

Nä, lite örongodis till sist, för jag skulle behöva sova - NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar