Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

tisdag 29 november 2011

FADDE SKA GIFTA SIG - FADDE SKA GIFTA SIG!!!

Åh, jag är så lycklig!

ÄNTLIGEN har Fadde hittat den äkta, den SANNA, den RENA, den OSKULDFU *oj, hoppsan - nä där tog jag kanske i för mycket...* - ja, iaf - KÄRLEKEN!!!

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2636424/linda-svarade-ja-pa-faddes-frieri

Bröllopet kommer att bli så fint! Hoppas det blir kärleksbarn också!


Imorgon kan vi läsa mer i Expressen!
*måste komma ihåg köpa!!!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar