Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

fredag 30 december 2011

2012...

Vad månde 2012 ha i sitt sköte? -Som Ulla Skoog myntade: "-Man har ju fullt upp med sitt eget!"


Tänkte precis skriva att jag inga planer har alls för 2012... *PFFT!* -INGA PLANER?! Nähä du? Vad sägs om S-T-O-C-K-H-O-L-M  M-A-R-A-T-H-O-N?!?! Är det "inga planer alls"...? *slår mig lite lätt i huvudet för att se om nåt lossnar - aj f*n, där for lillhjärnan... nåja....*
Jag HOPPAS verkligen jag får vara nog frisk för att kunna orka jobba upp konditionen för att orka ett helt marathon - för shit vilken grej om jag fixar det liksom?!?! Ett marathon?! JAG?! Som var överviktig och sämst på idrott i skolan?! Kan lova er att jag kommer gråta NÄR jag går över mållinjen - NÄR - inte om! *stampar bestämt med foten i golvet!*

Så jag tror att 2012 till stor del kommer att gå i löpningens tecken... Och maken borde SLUTA kommentera saker jag köper till löpningen... -Typ NU! Om jag köper något för typ 3.000:- så kan han kommentera - INTE innan dess... *gömmer undan sista skorna jag köpte...* ;-)

Annars då...? Hm... Försöka jobba lite kanske? Inte så mycket TFP? Det är ju dock inget jag själv kan råda över utan det blir ju som det blir. Det jag verkligen dock hoppas på är inga brådskande ambulanstransporter till nåt sjukhus! Har vi haft nog av! INGEN tur är en tur för mycket!

Hm, ja, så långt idag. :)

1 kommentar:

  1. Klart han ska strunta i att kommentera vad du köper till träningen ;) Du vet vad stolt han kommer att vara över dig när du kommer över mållinjen :-)

    Kram Åse

    SvaraRadera