Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

fredag 23 september 2011

Stackars Robinson-deltagarna...

Enligt AB så TVINGADES de vara sammankedjade, http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article13668621.ab, och fick utföra sina behov när de andra satt fastkedjade intill dom...



-Allvarligt? Ska jag tycka synd om dom är det tänkt? Vem tvingar dom att vara kvar i tävlingen? Förresten TÄVLINGEN är det ju också! Lev med det - sluta gnälla!

En sak stör mig dock: "– Tjejerna har det väl hårdast när de ska sätta sig ner och kissa. Det är lite mer känsligt."
Mer känsligt? Vem fan säger att det är MER känsligt för tjejer...? Genustänkande nådde inte riktigt ända fram där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar