Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

onsdag 28 september 2011

Gunilla i Hollywoodfruar...

Nu kommer jag göra mig själv MÄKTA avskydd. För vet ni vad...? Så jäkla hemsk tycker jag inte Gunilla,


var mot sin dotter. Skillnaden mot andra är att jag inte uppfattar dottern som speciellt sjuk, men däremot sanslöst NERVÖS för det hon skulle göra. Och därför tror jag att hon i avsnittet i veckan kräktes på toan.
Sedan är hon ju rätt så överdriven Gunilla, men inte är hon en så hemsk mamma som endel vill påskina. Det räcker att ni ställer er vid valfri fotbollsplan när barnen ska spela fotboll så får ni se föräldrar som får Gunilla att verka som en ljum bris i jämförelse! Nu gör ju inte två fel ett rätt, men ni förstår min poäng.

Något jag också funderar på...? Är det för att Gunilla är KVINNA och hon har en DOTTER? Hade det varit annorlunda kanske med en MAN och en SON? Sonen hade satsat på en baseball-karriär...? -Tål att tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar