Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

söndag 24 februari 2013

Ostrukna gardiner? -Japp!

Satt här förut och satte in såna där "metallgrejer" (vad den korrekta tekniska termen är vet jag inte) i gardiner förut för sovrummet hade varit utan gardiner så länge så jag tyckte det räckte.

-MEN!!! Vet ni vad det hemska är?! Dom är INTE STRUKNA!!! :O Har ni hört något mer hemskt?! (Själv har jag hört många mer hemska saker, men vi är alla olika.)
Så jag satt här och funderade - ska jag orka stryka dom...? Till saken hör att jag tidigare ikväll var på ett, i mitt tycke, ganska tufft Spinningpass så jag hade inte riktigt orken eller lusten att ställa mig och stryka gardinerna. -Så jag satte dit "metallgrejerna" iallafall och satte upp gardinerna! Så nu hänger dom där i fönstret - OSTRUKNA!

Och vet ni vad?! Om någon kommer hit och klagar på det så får dom gärna göra det. För jag spenderar hellre en timme på mig själv än tjugo minuter på att jag har STRUKNA GARDINER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar