Om mig

Mamma till tre pojkar, gift sedan några år tillbaka. Arbetar som handläggare. Bor i en liten sovande svensk stad där jag nu börjat, mycket smått, jobba som politiker. Ägnar en stor del av fritiden till träning då jag också leder egna pass inom Friskis & Svettis.
Jo, just det - en sak till. Jag har ibland ganska starka åsikter och står för dom! (Men ändrar gärna åsikt om du kan övertyga mig med fakta. :)

tisdag 5 november 2013

Men hallå...?

Skrev för ett bra tag sedan att jag var öppen för att göra reklam för olika träningsföretag. Nu pratar dom om det på Aktuellt. Och jag säger det fortfarande - jag är till salu! Kan jag få gratis träningskläder så - well, here I am!

Kläder - favoritmärket för tillfället är Röhnisch! Jag menar KOLLA LIKSOM!!!


-Den är ju "TO DIE FOR!!!!"
*pst* -Jag har inget sånt linne....

Sedan är ju materialet från Röhnisch helt underbart!

Skor... Hm, här är jag ju en Nike-människa. Är dock mycket förtjust i Asics för jympapassen - de mer "hoppiga" passen. 
Just nu älskar jag mina: 

Asics Gel Aeroshape
Det finns liksom inget bättre än den när du utövar träning inomhus som innehåller hopp!


Sport-Bh, ett måste för oss kvinnor! Ja, det kan funka med en för 199:- jag är dock kinkig. Min favorit är: 

Shock Absorber Run bra
Jag är dock väldigt ledsen för jag har den inte i dessa färger!!!

Den är SVINDYR!!! MEN - så värd sina pengar! Därför blir man otroligt glad när man hittar den för nästan halva priset - som är 325:- (precis - HALVA PRISET ger ett pris på 325:-!!!!) Då struntade jag i att färgen var HEMSK - kolla ->
*euw!!!!*

Så - här är jag! -Nike, Röhnisch, Casall, Shock Absorber - ge mig era grejer och jag LOVAR att göra bra reklam! Men passa på - snart ska jag opereras och gör då ett uppehåll (en vecka typ...)


Jag om några veckor: 


-Wish me luck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar